Smedjen / Fitness center

Smedjen er en af de billigste træningscenter i DK hvor abonnement er incl. holdtræning.

Vejrumbro Boldklub har et træningscenter vi kalder for SMEDJEN! Det er et lille hyggeligt træningscenter, som er nabo til boldklubben.

Vi har det fedeste og nyeste udstyr, så du virkelig kan komme i gang med funktionel træning!

Du kan komme på hold træning 3 gange i ugen med vores instruktører Lars Ole eller Anders.

Og derudover er der er fri træning alle ugens dage.

Er du ny i klubben skal du blot oprette dig som bruger HER og få et gratis medlemsskab til booking Online .

Når du er oprette som medlem melder du dig ind i Smedjen ved at klikke på Smedjen abonnement 1 md.

For mere info kontakt Lars Ole på tlf. 40507038
Mail lars.ole.jarsskov@gmail.com